sobota, 12 lutego 2011

Zupa pomidorowa

Jako że nastała sobota i miałam trochę czasu, przyrządziłam self-made mieszankę warzywną na bulion. Marchew, seler, korzeń pietruszki oraz natkę, czosnek i por starłam na tarce na dość grube wióry (oprócz pora i natki ma się rozumieć) i wymieszałam. Część czeka na wykorzystanie w hermetycznym słoiczku, 

a większość mieszanki została podzielona na kilka paczuszek i zamrożona. Pomysł zaczerpnęłam z blogu "Weganie" i bardzo mi przypadł do gustu. Nie trzeba się męczyć z kostkami rosołowymi z glutaminianem, i jest zapas na cały tydzień jako baza do zup i innych dań:) 
Dziś na obiadek właśnie zupa z mojej siekaniny sporządzona.

Zupa pomidorowa:

Składniki:
1szkl.wody
wywar z warzyw
2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
przyprawy: majeranek, sól, pieprz, liść laurowy, papryka
Wsad: dowolny dodatek, np. makaron, ryż 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz